experience the lez-καμάκι

by lezbee

Tα καμάκια της Ρόδου – lez version (και καλά)

Λοιπόν έχω να δηλώσω ότι όλες όσες έχουμε καταγωγή από Ρόδο είμαστε ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ αν δεν έχουμε το πέσιμο στο τσεπάκι μας!Excuse me αλλά κουβαλάμε και μία ιστορία! Χαίρε Σκανδιναβία και λοιπή Ευρώπη…τέλη 70 με τέλη 80 η νήσος κυριολεκτικά βυθιζόταν! Όλοι σε οριζόντια θέση, ο αναστεναγμός πρωτοστάτης και επικρατέστερη ατάκα το : “this not souvlaki, this ice-cream”! Ήθελα να’ξερα πώς θα ήταν αυτή η ατάκα αν την ξεστόμιζε γυναίκα…”this not ice-cream, this pussy” ;Δεν πάει το μυαλό μου!

Πόσο καλά τα πάτε στο πέσιμο κυρίες μου; Μετά από ποιές ατάκες ή ποιά σκηνικά θα μπορούσατε να υποκύψετε σε u know….”οριζοντίωση”; Γενικά είμαστε πρωτότυπες στο πέσιμο ή μπα; Δε μιλάμε για φλερτ…μιλάμε για χύμα στο κύμα καμάκι! Θέλουμε να μοιραστείτε μαζί μας τα πιο ευφάνταστα πεσίματα που σας έχουν τύχει! Πάμε δηλαδή από ένα σοβαρό θεματάκι σε κάτι πιο ανάλαφρο…why not?

Θα κάνω την αρχή με μία δική μου κάπως light εμπειρία και ελπίζω να συνεχίσετε εσείς!

Σε ένα ταξίδι μου στο εξωτερικό, σε ένα gay bar, με ακολούθησε μία κοπέλα μέχρι την τουαλέτα! Όταν άνοιξα την πόρτα για να βγω τη βρήκα φάτσα κάρτα να με περιμένει απ’εξω και η ατάκα της: “I’m sorry but i couldn’t resist stalking you” έπιασε! Η πόρτα ξανα-έκλεισε με τις 2 μας μέσα! Το βρήκα πολύ κινηματογραφικό,ήταν και πολύ όμορφη….Ε…ενέδωσα!

your turn now!

Posted on October 28, 2011, in SMALLTOWN GIRLS-gay στην επαρχία. Bookmark the permalink. 44 Comments.

  1. Εδώ δες!!! Είχε εξαφανιστεί δύο μήνες…..και μέσα σε 5 μέρες έχει σκιστεί να ανεβάζει άρθρα!!!…..

  2. Αχ αθώο μου…. Ενέδωσες…. Ροδιτάκι μου, άβγαλτο…..!!!
    Τς τς τς……..

  3. To καμάκι ΔΕΝ το έχουν εδώ, οι περισσότερες!…
    Κι αυτό…διότι πέραν του φόβου του expose, είναι ΓΕΝΙΚΆ, κότες!! Δεν κάνουν κίνηση…!
    Φοβούνται την απόρριψη!…
    Έλεος……
    Ε..τότε, κάτσε μόνη σου κοπελιά…και μην παραπονιέσαι…

    Λίγες είναι οι εξαιρέσεις…. Κι αυτές, διότι κάποιοι τους έκαναν κ κάποιο σεμινάριο, για εκείνη την ΧΡΥΣΉ ΔΕΚΑΕΤΊΑ του 1980 ……..!!!

    (Σε ευχαριστώ κολλητε μου, για την ενημέρωση..!!!)

    Χα χα χα χα χα χα χα χα!!! :-PΡΡΡΡ

  4. Angel μου…..

    Αδημονω για τα επικείμενα σχόλια σου………!!!
    To λεγειν σου…με εξιτάρει………!!!! 😉 ΑΝΑΣΤΑΤΏΝΟΜΑΙ….!!!

    Χε χε χε!….. 😉

  5. XAXAXXAXAXAXAXAXXAXXAXAXAXXAXAXAXAXXAAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EGW DEN TO XW!!!!!!

  6. Eimai se ena magazi,,,,,xalara pinw to poto mou….koitaw ton kosmo…..paratirw fatses,,,,ntusimo…………………..kai kollaw gia klasmata se mia kopela pou me exei karfwsei!!!!
    de dinw simasia……

    meta to 2o??? nimizw poto tsoup erxetai!!!!
    kai akolou8ei to e3is:

    leei …..
    -ta matia sou einai……
    (otan arxizoun etsi…..exw idi 3enerwsei)
    -2!
    0oooxi! oxi!….einai….
    -ti?
    -einai polu omorfa!
    -pes to kale kai troma3a!
    …………………………………..
    -kai ta xeili sou einai……
    -8a mou vgaleis tin psuxi pali?
    -oxi! eiiiiinai……..
    -ti?
    -kai auta! polu omorfa!
    -m’aresei i euradeia tou logou sou!
    ……………………………………………….
    xaxxaxaxxaxxaaxaxxaxaaxxaaxaxaxxaxa otan suneiditopoiise oti tin peirazw……kanei ena dialleima gurizei kai leei!
    -ali8eia ta xeili sou einai polu wraia!
    -pou na deis kai ta katw!
    …………….pausi gia mia stigmi……….
    -pame stin toualeta na mou ta dei3eis?
    -oxi!
    -giati?
    -de milane se agnwstous!

    xaxaxxaxxaaxaxaxaxxaxaxaxxaxaxaxxaxaxxaxaxaxaaxaxaxxaxaxaxxaxaxxaxaxxxaxaxaxxaxax

  7. Τι να σου πω πια????…..
    Ππφφφ…….!!
    ΧΑΖΟΒΙΌΛΑ…!!

  8. Nomizw sas exw pei gia ti fora pou tin epesa se omorfo gay agoraki nomizontas oti einai omorfo butch koritsaki,e? Giouxou!!!!!xaxaxaxa

  9. Ααααχα χα χα χα χα χα χα χα!!
    To θυμάμαι!! Γάμωτη!! Κορυφαίοοο…!!

  10. ρε angel….τη γείωσες κανονικά την κοπέλα! χαχαχαχαχαχα
    ακου εκεί “δε μιλάνε σε αγνώστους”

    πού είναι η mageo;;;; πού;;;; έχει να μας πει τόσα!!!!

  11. Οποίος δει την ANGEL…..
    NA ΤΗΣ ΠΕΙ…..
    OTI ΤΗΝ ΈΧΩ ΕΠΙΚΉΡΥΞΕΙ……!!!!

  12. Χα χα χα χα αν μιλαμε για χυμα καμακι…

    “δε μου λες να σε ρωτησω κατι?
    Τι?
    Σε εχω τσεκαρει εδω και ωρα!
    Τι θα γινει?
    Η θα φαμε ολο το βραδυ να κοιταζιομαστε? Η παμε πανω να τελειωνουμε!
    Τωρα?
    Τωρα η ποτε!

    Εννοειται οτι ανεβηκε μαζι μου στις τουαλετες! 😉

  13. Τρόμαξα!!…

  14. …σκιάχτηκα σε λέω!!

    ..Αυτό δεν ήταν καμάκι…..!!

    Αυτό ήταν ψαροντουφεκιά!!!

  15. Ειπαμε για χυμα! Εχω κ πιο ρομαντικα!;-)

  16. Έχεις ΚΑΙ ρομαντικά…??

    Μμ…! Σώπα? Σοβαρά?…!
    (Ειρωνεία…)
    Εσύ??….

    Εντύπωση μου κάνει………

  17. -Θες να παμε να αραξουμε σε μια παραλια να αραξουμε?(λεω εγω)
    -Παμε!
    Οδηγαει κ την παω σε μια παραλια που μ’αρεσει… Οταν φτανουμε λεει
    – χμμ ωραια ειναι δω!
    -Υπαρχει κατι πιο ωραιο και απο την θαλασσα διπλα μου!
    -Χμμ…παυση για μια στιγμη.
    Ασχολιαστο πηγε(καλα λεω θα σε φτιαξω απο μεσα μου)
    Μιλαμε μιλαμε καποια στθγμη την σταματαω κ της λεω
    -Θελω να σε φιλησω! Απο την πρωτη στιγμη το ηθελα αλλα δε μπορω να περιμενω αλλο! Μεχρι κ η θαλασσα φουντωσε εξαιτιας σου!
    Με κοιταζει με απορια κ αγωνια κ πριν προλαβει να βγαλει αχνα της λεω!
    -Αν δε σε φιλησω τωρα θα βουτηξω στην θαλασσα! Τουλαχιστον να με δροσισει εκεινη!
    Εχω ηδη αρχιζει κ ξεκουμπωνω το πουκαμισο μου…χα χα χα τα χασε!
    Πεταω το πουκαμισο μου(αχ ποσα ρουχα εχω καταστρεψει κ εχω χαρισει πανω στην τρελα μου) ανοιγω την πορτα βγαινω εξω βγαζω παπουτσια προχωρω προς την θαλασσα κ ξεκουμπωνω κ το τζιν…
    Τρεχει πανικοβλητη απο πισω μου κραταει το μπουφαν της ερχεται απο μπροστα μου και οπως μου ριχνει το μπουφαν στους ωμους
    Μου σκαει εεεενα φιλι!
    Ο ν ε ι ρ ο !
    😀

    Σημειωση!
    Ηταν Νοεμβρης μηνας!
    Το δ α γ κ ω ς α!

  18. Μάλιστα…. ΔΕΝ ΜΕ ΈΧΕΙΣ ΠΕΊΣΕΙ ακόμη…..
    Προσπάθησε λίγο ακόμη…….. . . . . .

  19. i free exit pou einai oooooooooooooooooooooooooeo??????????
    kairo exoume na tin ”akousoume”!!!!!!!!!!!!! ;pppppppp

  20. mageo is back 🙂

  21. eimai se mia gnosti paralia me parea…
    kathos feugoume kai pigenoume pros to amaksi,sta ntous stekotan mia kopela kai me koitouse entona…kano mia etsi..leo emena koitaei etsi?xaxxaxaxaxa
    pernao apo dipla tis kai mou leei: esu eisai?
    tis leo:ti ennoeis?xamogelontas…
    nai nai nai esu eisai…apla den se gnorisa me to guali…
    xmmmm…ti ennoeis akrivos?
    esu eisai pou paizeis beach volley stin paralia…
    xamogelao kai pali..tis leo: nai nai ego eimai ego eimai
    xaxaxxaxaxaxaxaxxaxaxax
    mexri na pao sto amaksi me eixan gdusei ta matia tis…mas piran xampari kai oi straight…xaxxaxaxxaxa….ego kyria 🙂

  22. Με πλησιάζει μία κοπέλα στο Noiz και μου λέει:
    “οι φίλες μου με θεωρούν κότα και μόλις στοιχημάτισα μαζί τους ότι θα καταφέρω να πάρω το τηλέφωνό σου”
    τσεκάρω διακριτικά τις φίλες της…πράγματι κοίταζαν προς τη μεριά μας.
    “Να σου προτείνω κάτι πιο δημιουργικό από ανταλλαγή τηλεφώνων;”
    “Δηλαδή;”
    Ε κι έτσι την πήρα από το χεράκι,την τράβηξα έξω από το μαγαζί και πήγαμε σπίτι μου!
    ……………Δεν ανταλλάξαμε ποτέ τηλέφωνα

    Μωρέ εξαρτάται σε τι φάση είσαι…πού βρίσκεσαι….πώς είναι ο άλλος….όλα παίζουν ρόλο! Δε με κόβω να το έκανα π.χ στο Paradiso με όλη τη Σάρα και τη Μάρα γύρω μου….

  23. Είμαι στη Θεσσαλονίκη, σε γνωστό παραλιακό “φιλικό” μαγαζί. Έχουμε βγει με τρελοκομεία φίλες μου, Παρασκευή βράδυ…!
    Και πίρι, πίρι, πίρι, πίρι… αχαχούχα και χορός…και δώστου τα ποτά… Κ να σου κ οι ματιές τριγύρω…. ξαφνικά, με την άκρη του ματιού του αριστερού! χα χα χα! και με γυρίσμενο μόνο το κεφάλι, κολλάω σε μια γωνιά που κάθεται μια ψηλή τύπισσα, με σμοκυ μάτια, άλογοουρά τα μαλλιά κ καστανά…φούστα, καλσόν δίχτυ μπότα κ δερμάτινο τζάκετ… (το στοιχείο μου, δλδ!!..) η οποία είναι με μικτη παρέα…. Anyway!.. Έχει καρφώσει το βλέμμα της πάνω μου… της μιλάνε στο αυτί…κι εκείνη συνεχίζει να με κοιτάζει…γέρνει το κεφάλι αριστερά κ χαμόγελαει.. Γυρίζω κι εγώ το σώμα μου, με πλάτη στο μπαρ γέρνω δεξιά το κεφάλι κ χαμόγελαω, ενώ συνεχίζω να κουνιεμαι με την μουσική!.. Παίρνω 2 τσιγάρα από το πακέτο μου, τον αναπτήρα κ φεύγω προς το μέρος της, χωρίς να χάσω από τα μάτια μου το βλέμμα της….
    Συστήνομαι:
    Εγώ-……! εσύ..?
    -Χριστίνα…
    Εγώ-Τσιγάρο?
    Χ. -Μμμ…ναι..
    Βάζει στο στόμα το τσιγάρο και της λέω:
    -Να σ’ανάψω εδώ ή Θες να πάμε στην τουαλέτα?..
    Χ.-(κλείνει τα μάτια κ γελάει! Κρατώντας το τσιγάρο στα δόντια)… Πάμε τουαλέτα, λέει….!
    Πέρασα το χέρι μου από τη μέση της, κ προχωρώντας ένα κλικ πιο μπροστά, της άνοιγα το δρόμο…μέχρι που ανέβηκαμε τα σκαλιά……
    ΤΕΛΙΚΆ…??…. Γιναμε ζευγάρι! Και ήμασταν μαζί, για 6 μήνες και κάτι, μέχρι που χώρισαμε αναγκαστικά, διότι “ΈΠΡΕΠΕ” να επιστρέψω Ρόδο, μόνιμα πια…..!

  24. angel…κόντεψες ν’αρπάξεις “πούντα” για ένα πήδημα…σου βγάζω το καπέλο! χαχαχαχα

    bluemoon…γαμάτη σκηνή! σου βάζω άριστα!!!! χαχαχαχαχα

  25. Angel…..??
    Καμάρι μου, όμορφο…. 😉
    Τι ρομαντικά πράγματα κάνεις, για ένα πήδημα, που λέει και η γλύκα η Lezbee μας?!?!…

    Xa xa xa xa xa…!!

  26. Bluemoon…αν έλεγα σε κάποια εδώ “αν δε σε φιλήσω θα πέσω στη θάλασσα” ξέρεις τι θα μου έλεγε κατα 90%;;;;;;;;;
    “Ε βούττττα”

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχα

  27. ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ…..!!! ΓIA NA επιβεβαίωσουμε την ειλικρίνεια, τη θέληση και το ΘΆΡΡΟΣ!…
    Ααααααχα χα χα χα χα χα!!…

  28. Lezbee, χρυσό μου!!… Κάτι άσχετο. . . . .

    Η φωτο που έχεις χρησιμοποιήσει σε αυτό το άρθρο, με ANAΣTATΩΝΕΙ….!!!!

    Πάντα είχα μια φαντασίωση μέσα σε κανο…..!!!

    Αααααχα χα χα χα χα χα χα!!!

  29. de katalavate………..to mono pou mou eipe otan tis eipa oti 8a vouti3w sti 8alassa…….me koitazei kai mou leei eisai treli!
    nai gia sena ! vlepei oti sto vlemma mou de lew @@kies kai sovarologw! eixe gualisei (an ti koitousa me kana xazo xamogelo 8a mou elege de pas na pnigeis kiolas! xaxxaxaxxax)
    eixa idi vgalei to poukamiso…..eixa 3ekoumpwsei tin zwni mou……den tis afisa peri8wria na elix8ei!!!!
    vgainw apo to ama3i kai gdunomoun!!!!!!!!!

    @@tso kruo noembris mina kai mes to mauro skotadi!!!!!!
    pounta??????
    pounta lezbee??????
    8a to 3anakana! 3ana kai 3ana omws!!!!!!
    …….alla den 8a 3exnousa to poukamiso mou stin paralia!!!! kai mou arese gmt auto!!!!!!!

  30. bluemoon…….i ataka sou ekane tin diafora!!!!! 😉

  31. aaaa!!!! lezbee to kolpo pou sou ekanan einai palio!!!!!
    to xw kanei kai gw!!!! xaxaxxxaaxxaxxaxaxaxaxxaxaxxaxaxaxxaaxxax ;)))))))))

    eimai me ena filo mou se ena magazi stou psuri ”bee” tyxaio den nomizw!!!! ;p
    kai einai mia tupissa mprosta apo tin dj tin tsekarei tin tsekarei…..kapoioa stigmi tou lew…..mi pedeusai!!!! lesvia einai!!!
    ti les vre malaka!!!!
    to kormi!!!!
    to mouni auto!!!!
    vre lesvia einai!!!!!
    apokleietai!!!!!!
    pas stoixima?!
    mesa!
    ok tou lew perimene!!!!

    pernw 2 sfinakia pigainw kai tis lew!
    sorry pou se enoxlw….alla exw valei ena stoixima me ton fil mou ekei!!!!!
    epeidi eisai …………..kai gamw tous tupous! exeis ena kwlo pou exeis trelanei olous edw mesa!
    eeee opws kai na to kanoume eisai gomenara……
    o filos mou exei pa8ei plaka mazi sou!
    a! me lene ……..
    emena……
    tis edwsa ta sfinakia ta ipiame…..
    wraia kai …ti 8eleis????
    koita……..
    egw 8elw na se gamisw…….alla den einai auto to 8ema…..

    de me afinei na pw tipota allo kai me travaei apo to xeri sto bar!
    otan plisiazame o filos mou eixe pa8ei plaka!
    paraggelnei 3 sfinakia ta pinoume!
    gurizei ston filo mou ton koitaei!
    gurizei se mena mou pianei to proswpo kai mou fleifei to magoulo!!!!!!!!
    xaxaxxaxaxaxxaxaxaxaxxa

    ennoeitai oti til den pira alla pira kati kalutero!!!!!!!! 😉

  32. lezbee to skiniko stin paralia itan sti rodo kai me roditisa!!!!
    ara pote den 3ereis????????!!!!!!!!!!!!!! ;)))))))))))))))))))))

  33. Προσωπικά, ANGEL μου….

    ΘA ΣE ΆΦΗΝΑ, να βουτήξεις…..!!

    Μόνο που….
    Θα σε ακολουθούσα σε αυτη την Τρέλα…..
    Θα βουταγα κι εγώ….ξέρεις..για να σου ζεστάνω το σώμα…….!!! 😉

  34. Τι θυμήθηκα….??! Σχετικό με θάλασσα, άσχετο με καμακι….!!

    Είναι αρχές Ιανουάριου του 2008…
    Κι Έχω πάει στα γενέθλιά μίας πρώην, μαζί με έναν φίλο, προς Φάληρακι μεριά… Εγώ…. “AX KAΨΟΎΡΑ ΜΟΥ ΜΕΓΆΛΗ”, η κατάσταση μου για εκείνη…..

    Σβήνει τα κεριά και της δίνει φιλί στα χείλη, η νέα σχέση…..
    EKEI -ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ- ΈΝΟΙΩΣΑ ΠΩΣ ΣΤΑΜΆΤΗΣΕ Η ΚΑΡΔΙΆ ΜΟΥ….. ΈΧΑΣΑ τα πάντα από το οπτικό μου πεδίο….
    Μετά από κάποια ώρα πολλή… Φεύγουμε με τον φίλο και του λέω “πάμε ANΤΟΝΥ ΚΟΥΊΝ, για ένα τσιγάρο και μετά φεύγουμε για το σπίτι…”
    Εντωμεταξύ… Έχω φάει TETOIA φρίκη…! Που ΔEN περιγράφεται…!! Με το που φτάνουμε, ήταν δεν ήταν 5 το πρωί…. Βγαίνω χωρίς να μιλήσω από το αμάξι… Μου λέει, ΠΟΥ ΠΑΣ, βρε τρελή μέσα στα σκοτάδια???.. Εγώ, στον κόσμο μου…! Βγάζω το τζάκετ…τις μπότες..το παντελόνι.. το πουκάμισο ή μπλούζα, δεν θυμάμαι!, ΜΈΝΩ ΜΕ TO ΣΟΥΤΙΕΝ και ΤΟ ΣΤΡΊΝΓΚ, και ρίχνω μια βουτιά μέσα στη θάλασσα… Απίστευτη!!
    Δεν ένοιωθα τίποτα!! TETOIA ΦΡΊΚΗ ΖΟΎΣΑ εκείνη τη στιγμή!!! Υπενθυμίζω…
    Ψ…κρύο, ΙΑΝΟΥΆΡΙΟΣ, υγρασία 99%, ώρα 5 TO ΠΡΩΊ, ANΤΟΝΥ ΚΟΥΊΝ…!!
    Ο άλλος κόντεψε να πάθει εγκεφαλικό!!!… Έτρεχε με τις πετσέτες να με σκέπασει….!!!

    • Μαλλον κ ο αλλος για ‘βουτια’ θα πηγαινε κ ειχε τις πετσετες μαζι του….: p

      Do not pull me for my tongue 😉

  35. angel….παπούτσι απ’τον τόπο σου κι ας είναι μπαλωμένο! χαχαχαχαχα
    Υποκλίνομαι και στις 2!

    Ρε γμτ…σχεδόν πάντα μου την πέφτουν,δεν την πέφτω! Δεν το επιδιώκω αλλά συμβαίνει….τέσπα

    Καλοκαίρι,…είμαι έξω για ποτό με μία κοπέλα που μου αρέσει πολύ.Μιλάμε με τις ώρες,γελάμε,γενικά επικοινωνούμε σε άλλο level και γουστάρουμεl! Η μαλακία,όταν περνάς καλά οι ώρες κυλάνε αστραπιαία!
    Προς το τέλος της βραδιάς με συνοδεύει μέχρι το σπίτι με τα πόδια. Στην πόρτα πια είμαι κατακομπλαρισμένη,αμήχανη,τρέμω….Λέμε καληνύχτα κι εκείνη….φεύγει.
    Τα βάζω με τον εαυτό μου! Όπως ανεβαίνω τα σκαλιά με πιάνω να λέω “Ηλίθια!Ηλίθια…ουτε 15 να’σουν” Να πέρασε 1 λεπτό; Μου φάνηκε αιώνας…
    Βγάζω το κινητό απ’την τσέπη,παίρνω μία βαθιά ανάσα και καλώ τον αριθμό της…Το σηκώνει αμέσως.
    “Ναι;”
    “Όπως είσαι κλεισ’το και γύρνα πίσω”

    Τρέχω κάτω και ανοίγω την πόρτα…έχουμε φτάσει σχεδόν ταυτόχρονα.Σηκώνει το βλέμμα και χαμογελάει. Την αρπάζω με τα 2 μου χέρια από το γιακά, την τραβάω μέσα και τη φιλάω….
    Ακατάλληλη για ανηλίκους η επόμενη σκηνή….

    πσσστ angel! Στη Ρόδο ρε…στενά Παλιάς πόλης…με Ροδίτισσα! χαχαχαχα Έτσι…για να μη λες ότι μένω με σταυρωμένα χέρια εδώ!

    • Ροδος? Παλια Πολη? Ροδιτισσα?? Αν σκεφτω, την προσφατη μετακομιση..προσφατο γεγονος?? ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΟΣΙΑ ΜΑΡΙΑ???? Αχ, λαθος πορτραιτο σκιαγραφω ο ψυχολογος…Κριμα οι σπουδες και τα ντιβανια..

  36. Ααααχα χα χα χα χα!!! KAΛO!… 😉
    ENA ΔΥΝΑΤΌ ΧΕΙΡΟΚΡΌΤΗΜΑ ΓΙΑ THN Lezbee μας…..!! 😀

  37. Bluemoon….σου’χω κι άλλες τέτοιες φωτογραφίες! Υπομονή καμάρι μου!Υπομονή! 😉

  38. Anteia….άσε τις κακίες!.. AX, ΘΕΈ μου…ΓIA KAΛO, μιλάω??!… Χα χα χα! Με O,TI OPEΞH και αν ήρθε..με την ίδια έφυγε, όμως! 😉
    I do NOT pull you, for your tongue……!!!
    At least… NOT HERE….!! :-PPPPP

  39. Face to Face, is ALWAYS, better…!!

  40. Κρύβε λόγια, LEZBEE…….!!! 😉
    Αααχα χα χα χα!!!

  41. Αγαπημένη abeiles…δε διευκρίνησα ποτέ σε ποιό σπίτι έμπαινα όταν έγινε ότι έγινε!Συνεπώς, πρόκειται για άλλα σκαλιά,άλλα στενά & άλλο χρονοδιάγραμμα 😉

Leave a Reply

